COVID Informacje
Procedura postepowania dla rodziców i uczestników zajęć
w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sopocie
w celu minimalizowania ryzyka zagrożenia i rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-COV-2
w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sopocie
w celu minimalizowania ryzyka zagrożenia i rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-COV-2
W związku z zagrożeniem koronawirusem SARS-CoV-2 dyrektor PPP w Sopocie wprowadza działania mające na celu minimalizowanie ryzyka zagrożenia i rozprzestrzeniania się wirusa. Przekazujemy Państwu następujące zalecenia dotyczące uczestnictwa w zajęciach,
z zachowaniem zasad higieny i bezpieczeństwa.
- Poradnia wykonuje pracę stacjonarnie, w ograniczonym zakresie.
- Na terenie Poradni prowadzona będzie w szczególności diagnoza dzieci i młodzieży, w związkuz koniecznością wydania orzeczeń (w tym w szczególności orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego, innych orzeczeń, opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, niezbędnych – pilnych opinii postdiagnostycznych. Oferta pracy stacjonarnej będzie stopniowo rozszerzana w zależności od sytuacji epidemicznej.
- Dyrektor i administracja Poradni pozostają dostępni pod adresem e- mail: ppp@poradniasopot.pl, numerami telefonów:
882 433 500 – Sekretariat
882 433 495 – Dyrektor
- Dokumenty można składać do codziennie opróżnianej skrzynki korespondencyjnej w PPP Sopot lub elektronicznie. Wnioski składane elektronicznie należy w czasie bezpośredniego kontaktu potwierdzić złożeniem wniosku potwierdzonego podpisem (z wyjątkiem tych składanych za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej).
- Wydawanie dokumentów odbywa się drogą elektroniczną (e – mail: ppp@poradniasopot.pl) - na wniosek lub osobiście - po uzgodnieniu z sekretariatem.
- Na wszelkie pytania dotyczące orzecznictwa, opiniowania odpowiada Dyrektor Poradni – Regina Osika, telefonicznie: 882 433 495 lub mailowo: ppp@poradniasopot.pl
- W celu uzyskania pomocy psychologiczno – pedagogicznej należy kontaktować się z kadrą PPP Sopot za pośrednictwem e- mail:
Psycholog: mgr Joanna Bujko - j.bujko@poradniasopot.pl
Psycholog: mgr Anna Chmielowiec- Szatarska - a.chmielowiec@poradniasopot.pl
Psycholog: mgr Kamila Szyntar - k.szyntar@poradniasopot.pl
Psycholog: mgr Paulina Piechowiak - p.piechowiak@poradniasopot.pl
Psycholog: mgr Anna Bielawska - a.bielawska@poradniasopot.pl
Psycholog: mgr Joanna Wachowiak - j.wachowiak@poradniasopot.pl
Pedagog: mgr Beata Kazub - b. kazub@poradniasopot.pl
Pedagog: mgr Marta Lawendowska - m.lawendowska@poradniasopot.pl
Pedagog: mgr Małgorzata Matwiejczyk - Prieba - m.matiejczyk@poradniasopot.pl
Pedagog: mgr Marzena Jasińska - m.jasinska@poradniasopot.pl
Pedagog: mgr Dorota Peplinska - d.peplinska@poradniasopot.pl
Logopeda: mgr Kinga Żuchowska - Heyka - k.zuchowska@poradniasopot.pl
Logopeda: mgr Magdalena Kisielewska - m.kisielewska@poradniasopot.pl
Logopeda: mgr Agata Sapeta - a.sapeta@poradniasopot.pl
Logopeda: mgr Marlena Wrzeszcz - m.wrzeszcz@poradniasopot.pl
- Na diagnozę dziecko wraz z rodzicem/prawnym opiekunem będzie przyjmowane po telefonicznym uzgodnieniu terminu oraz uzyskaniu oświadczenia, że w/w są zdrowi.
- Osoby chore nie będą przyjmowane na diagnozę.
- Do Poradni na określoną godzinę wchodzą jedynie osoby umówione.
- Wchodząc do budynku dziecko i opiekun muszą być wyposażeni w maskę ochronną oraz jednorazowe rękawiczki, za wyjątkiem:
- dzieci do lat czterech,
- osób z niepełnosprawnościami,
- Środki ochrony indywidualnej klienci Poradni zapewniają sobie we własnym zakresie.
- Po wejściu do budynku należy podejść do stanowiska ze środkami dezynfekcyjnymi mieszczącego się w przedsionku i dokładnie zdezynfekować dłonie.
- Przy wejściu na umówioną osobę będzie czekał pracownik Poradni, który ustali z rodzicem/opiekunem prawnym szczegóły działań oraz czas trwania zajęć i dokładną godzinę odbioru uczestnika zajęć.
- Wszyscy są zobowiązani do zachowania bezpiecznej odległości – 1,5 – 2 metry między osobami.
- Pracownik poradni zaopatrzony jest w środki ochrony indywidualnej, takie jak: maskę ochronną lub przyłbicę, rękawice ochronne.
- W każdym pomieszczeniu znajduje się środek dezynfekujący.
- Pomieszczenia są wietrzone, pomoce dezynfekowane – po każdej przeprowadzonej diagnozie.
- Nie ma możliwości przebywania w poczekalni/holu głównym PPP (rodzic wraca po dziecko na umówioną godzinę). Dalsze konsultacje i omówienia odbywają się zdalnie.
- Zmiany – zależnie do rozwoju sytuacji epidemicznej – będą wprowadzane w formie bieżących komunikatów Dyrektora.